Online afspraak maken

Hieronder kunt u een online video gesprek aanvragen. Het gaat hierbij om ‘korte’ vraagstukken over praktische zaken richting de thuissituatie, maar ook over de mogelijkheden met betrekking tot de combinatie onderwijs & zorg. Zie ons als een sparringpartner, waarmee je kansen en mogelijkheden kunt onderzoeken richting je (hulp)vraagstuk. Wij denken graag met je mee!

Het gesprek duurt maximaal 40 minuten en er wordt automatisch een zoom meeting aangemaakt. Heeft u meer tijd nodig neem dan contact op met info@stichtingwijsamen.nl

Nog meer informatie? Klik hier

Waarom gaat Wij Samen Online?
Het afgelopen (school)jaar heeft stichting Wij Samen gemerkt dat er vele vragen liggen op praktisch gebied richting de thuissituatie, maar ook vragen van oriënterende ouders en professionals over de mogelijkheden met betrekking tot de combinatie onderwijs & zorg. Met name over hoe dit er in de praktijk uitziet en wat stichting Wij Samen en de betrokken basisscholen* hierin kunnen betekenen. We denken ook graag mee in mogelijkheden die buiten stichting Wij Samen om liggen.

Voor wie is het bedoeld?
Wij Samen Online is bedoeld voor ouders, waarvan kinderen in zorg zijn bij stichting Wij Samen. Maar ook voor oriënterende ouders en professionals, die nog zoekende zijn naar een passende plek voor hun kind/cliënt. Stichting Wij Samen is een plek waar zorg, begeleiding en behandeling wordt geboden binnen een schoolomgeving, waarbij de combinatie van onderwijs & zorg tot de mogelijkheden behoort.

* Stichting Wij Samen is gevestigd in basisschool De Kroevendonk en basisschool De Klimroos te Roosendaal.

Met wie vindt het plaats?
De spreekuren worden gevoerd met Marjanka en/of Albertina (directie van stichting Wij Samen).

Waar en hoe?
Wij Samen Online vindt plaats via Zoom. De inschrijving wordt bevestigd via e-mail, waarbij een uitnodiging voor Zoom is toegevoegd.

Wanneer?
Wij Samen Online vindt plaats tijdens structurele spreekuren, welke zijn vastgesteld door stichting Wij Samen en zijn terug te vinden in de agenda op de website van stichting Wij Samen.

Contact?
Mocht je graag meer informatie wensen en/of vragen hebben over Wij Samen Online, neem dan zeker even contact op door een e-mail te sturen naar: info@stichtingwijsamen.nl.